BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الثلاثاء، 13 يناير 2009

رحيل وليس انكساااااااار



تكونت داخلي رغبة الرحيل ...
وتكبر خطوات الغربه والقلب عليل !!
حتى اصبحت جزء من افكاري ...
يشمئز قلبي من نظرة شفقه !!
ارادة في يوم الانتقام من كبريائي ..
ها انا انوي واختار الرحيل ...
الى مجهول وافضل الاستسلام للموت بدلا من انكساري !!
طعنات تتلوها طعنات وانا اجيد ارتداء الواقي .
رغم النزف والدماء تسيل من جبيني ..
مقاومة انا ... لكل من يتامل انهياري !!
دوما افتعل ابتسامة فرح .. تخبى الامي ..
سارحل وابتعد انا .. ولكن اياك تغيبني ..
هنا ستكبر الهوه بيننا ثم يدب الموت شيئا فشيئا في مشاعرنا
وتصبح كارض جرداء !!بالكاد نتحسسها ..
غرورك وكبريائي وبين ..... خوفك واندفاعي ..
وبين ما كنت اريده واتمناه ووجودك بحياتي !!
كل هذه الحواجز تسير بنا الى طريقا مزدود ..
سارحل وارافق الوحده رفيقه لرحيلي ..
تسامرني ما تبقى لي من حياتي ..اتعلم انها تشبهني في اكثر صفاتي ..
هيه وحيده يتقربون وينتمون لها اكثر عشاقي
وانا وحيدة يريد العشاق مني نزف اهاتي
بدون مستقبل هيه (( الوحده )) تنكر الرفيق
وانا بدون (( رفيق )) يواسيني ويحقق احلامي !!
صحيحا سارحل ........واطيب ما بداخلي من جرحا واهاتي !!!!!!!!!!!!!

اليوم اعلنت انسحابى من ميدان العاشقين لملمت اشواقى ودفنت قلبى بين التراب والطينواستطاب قلبى بعد عنائه من مرض لعين اليوم حقا اصبحت غريبا فى دنيا المحبين وتحرر قلبى من قيوده بعدما كان سجين وداعا يا حب .. وداعا يا عشق .. وداعا يا حنين سادون قصة حبى لتكون ذكرى للعالمين ساشطرك الحب بعيدا واداوي قلبي الحزين

19 التعليقات:

ادم المصرى يقول...

بوست رائع جدا جدا بجد اهنيكى عليه من كل قلبى

سندريلا يقول...

ميرسى شكرا ونورت المدونه يا ادم

حياه بلا عنوان يقول...

البوست جميل ياسندريلا اكيد لو فى حاجه جوانا انكسرت اكيد لازم نرحل عنها ومش ننكسر عشان نعرف نغيش ونقف على الارض ونسمتر فى الحياه لان ممكن تقبلى رحيل كتير وانكسار كتير بس المهم اننا نستفاد من الى بيحصل معانا
تحياتى

mosh 3aref يقول...

الاستسلام شى مش كويس بالعكس احنا لازم نحسبها من تانى ونرمى اللى فاتنا
ونعيشها صح

واكيد لو فكرتى فكدا هتلاقى فيه فرق كبير لما نستسلم وأننا نكمل حياتنا للاحسن

ربنا يوفقك يارب وتكلمى حياتك للاحسن

heba يقول...

كلام جميل بجد يا سندريلا موضوع احلى ومستنية منك كلمات اجمد واحلى
تحياتى هبة

mohamed يقول...

كلامك أجمل من أنو يتوصف طرأتك حلوه أوي في التعبير .

Asmaa Fathi يقول...

دائما هناك الرحيل

والذى اصبح للقاء بديل

نبحث بداخلنا يوما عن سبيل

نقهر به الزمان ونلغى الرحيل

ولكن هيهات ان ينجح القلب العليل

والبدن الذى اصبح بالاحزان مثقل وهذيل

فاليوم ساعلن العصيان وسأطلب الرحيل

فلقد مللت الانكسار ولم أجد غير الرحيل بديل

_____________

جميل ما كتبتى وتعليقى الوحيد على كلمة

((هيه)) والافضل لو كتبتيها ((هي))


على إعتبار ان المؤنث فى اسم الاشارة هى

من غير زعل
تقبلى تحياتى

التــســـامــح فــى الـــحـــــب يقول...

السلام عليكم بجد يا استاذه موضوع جميل وكلماته هائله جدا احياكى عليه وننتظر منك مواضيع هائله اخرى .... تحياتى

سندريلا يقول...

شكرا ليكى يا حياه بلا عنوان/ المهم بعد ما ننكسر نرجع زنقف تانى ونتعلم من انكسرنا وباذن الله احاول استفاد

تحياتى لكى

سندريلا يقول...

شكرا ليكى يا حياه بلا عنوان/ المهم بعد ما ننكسر نرجع زنقف تانى ونتعلم من انكسرنا وباذن الله احاول استفاد

تحياتى لكى

سندريلا يقول...

اهلا كريم/اكيد الدنيا مش بتقف وباذن الله هكمل حياتى بالاحسن باذن الله


تحياتى لك

سندريلا يقول...

شكرا هبه/ منورانى فى المدونه ويايت تنورينى اكتر من كده

تحياتى لكى

سندريلا يقول...

منورنى يامحمد/وشكرا ليك وسعيده بمرورك عندى

تحياتى لك

سندريلا يقول...

عزيزتى جنى/ اسعدنى مرورك وتعليقك علم وينفذ انا من النوع الذى يتقبل التعليق كى اتعلم منه

تحياتى لكى وسعيده بمرورك

سندريلا يقول...

يا استاذ التسامح فى الحب/ شكرا لك ولزيارتك ليا والحمد لله ان الموضوع عجبك

تحياتى لك

Radwa يقول...


الى مجهول وافضل الاستسلام للموت بدلا من انكساري !!
طعنات تتلوها طعنات وانا اجيد ارتداء الواقي .
رغم النزف والدماء تسيل من جبيني ..
مقاومة انا ... لكل من يتامل انهياري !!
دوما افتعل ابتسامة فرح .. تخبى الامي ..
سارحل وابتعد انا .. ولكن اياك تغيبني ..

برافو
عليكى بجد
بحب انا القوة فى مواجهة المواقف
بس ليه الانسحاب الاخير صدقينى مالوش لازمة بعد القوة الاولى
تحياتى
..........
صدى اختنـ سندريلا ــاق

سندريلا يقول...

منورانى يا سندريلا/ وسعيده بمرورك مدونتى بس كد انا وانتى هنعمل قفله هههههههههههه اكيد الانكسار مش حلوبس لازم يحصل موقف عشان نفوق ونقوى اكتر ونرجع نتعلم من الى جرحنا

mosh 3aref يقول...

وبعدين كدا
انا ممكن احول ما بينكم

انتوا شكلكوا تؤام واحده مصريه والتانى امريكاويه

حلوه دى

ههههههههه

سندريلا يقول...

تؤام بقى يا كريم بس 2 مصريين هههههههههههههه