BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الثلاثاء، 3 نوفمبر 2009

أنا ماخسرته .. هو بنفسة خسرني


أنا ماخسرته .. هو بنفسة خسرني


انا ماجبرته .. هو بقسوته .. ظلمني

قلبي حنون وماأزعل والكل يتمنى يعرفني


قرب مني وهمس بأذني " حياتي الناس معك تحسدني "

كتبت فيه الغلا .. ولاحتى قدرني


مثل طفل كل لحظة يزعلني

حتى الطفل اعطيه لعبه ويرحمني



كبيره انا بقلبي .. كبيره بعقلي ... كبيره بطيبه قلبي

خسارة انت .. احطك أنت من ضمن همي ؟؟


أنا مايهز قلبي امثالك .. وانت اكثر شخص عارفني

احب الحب .. واهل الحب .. وانت دلوقتى تجهلني ..!!


وكل من حولك .. يتمنى لومره يكلمني

أمشى .. يمكن تلين وتحس بمقداري


هذا أنا معروفة .. كداا أنا من صغري

حظي عنيد وفجأة ينقلب ضدي


قلبي حنون .. ولاشخص بالدنيا فاهمني


شفت والله ماخسرته .. هو بنفسه خسرني

13 التعليقات:

كلمة صدق يقول...

خواطر جميلةحاولى القراءة فى الشعر وياريت لفارق جويدة لكى تقدرى تنمى مابداخلك وربنا يوفقك

كلمة صدق يقول...

بما انا اول تعليق حابب اقولك هوة اللى خسر مش انت اللى خسرتية سيبك منة هههه

سندريلا يقول...

كلمة صدق/شكرا لمرورك وباذن الله هقراء لفاروق جويده زى ما حضرتك قولت وتحياتى لك

اللى موش عارف يتغير يقول...

كلام كبير وجميل
بس يارب مايكون خارج عن تجربة شخصية
بس اللى يبيبع لازم يتباع
من زمان وانا مؤمن بكده
بس بجد كلام جميل
وتقبلى مرورى لمدونتك اللى وحشتنى زيارتها

سندريلا يقول...

اللى موش عارف يتغير /الحمد لله واكيد اللى يبيع يتباع ومش يتندم عليه ابدا وشكرا لمرورك وانا سعيده جدا بيه


تحياتى لك

امل يقول...

ازيك يا هبه
ازيك يا اجمل سندريلا
والله وحشانى جدا جدا جدا
وبحب زيارتك بطريقه لا تتخيليها

ارجو ان يكون كلامك خارج المحيط الشخصى
ببساطه لانى لا احب ان يجرحك احد

بس الكلام فيه شموخ وقلب قائد لا مقود
ورغم مافيه من كبرياء
الا انى احسست بالحزن والعذاب

اتمنى ان يعوضه الله بالغالى

تحياتى وتمنياتى لك بكل السعاده

احبك فى الله

سندريلا يقول...

ماما/ اهلا بيكى مره تانيه وعلى فكره انا وهبه اخوات يعنى فبتها

وشكرا جدا على ردك وسعيده بمرورك

تحياتى لكى

حاول تفتكرنى يقول...

جميل وبسيط

ومعبر

تحياتي

سندريلا يقول...

حاول تفتكرنى/ شكرا وبجد سعيده بمرورك ويارب متكونش الاخيره


تحياتى

المسلم الصغير يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...
انا جيت وحبيت اطمن عليكي
كل سنة وانتي طيبة وعيد سعيد عليكي وعلى الأمة الأسلامية
بوست جميل قوي وعايزة اقولك حاجك اللي يبقى علينا نبقى عليه واللي يبعنا نبيعه
دومتي بخير
ويبقى التواصل

ذكرى رحيل قلم يقول...

السلام عليكم

جميلة بجد احسنتي الوصف مع الاحساس

عيد سعيد كل سنة وانت طيبة
دمتي بحب وود وامل وفرحة قلب ومني ليكي باقة ورد

سندريلا يقول...

المسلم الصغير/كل سنه وانت طيب ويارب منورنى جدا بوجودك عندى

تحياتى

سندريلا يقول...

ذكري رحيل قلم/ كل سنه وانتى طيبه وشكرا جدا على مجاملتك الريقه وسعييده بزيارتك


تحياتى