BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الأربعاء، 22 يوليو 2009

مبقتش ملاك


مبقتش ملاك انا هخسر قلبى لو يوم قلى انه بيهواك مبقتش ملاك انا بعد مرار الجرح طبيعى ان انا هنساك مبقتش ملاك


خاف من انى انا دلوقتى ممكن اكسرك واقدر ابيعك سهل جدا اخسركلسه عايزنى اكمل بتقول شارينى اتحمل خليك يومين


حساسهتموت وترجع ليا تبيع وتشترى فيا قدام عيون الناس لكن خلاص خلاااص مبقتش ملاك مبقتش ملاك اللى انت


شايفاه غير اللى انت عارفها زمان مبقتش ملاك ده انا هتغيرنى مبقت ادى لحد امان مبقتش ملاك ابكى عليا الدمع يمكن


ينفعك يمكن تلاقى حدى غيرى يخدعك لسه عايزنى اكمل بتقول شارينى اتحمل خليك يومين حساسه تموت وترجع ليا


تبيع وتشترى فيا قدام عيون الناس لكن خلاص خلاااص مبقتش ملاك

8 التعليقات:

هاني مهران يقول...

احساس عالى

ينقصه الصنعة والتمكن


المعجم محدود


والموضوع مكرر


والمعالجة مش كويسة


تقبلى مرورى

سندريلا يقول...

بحب الحكومه/ميرسى على مرورك واكيد هاخد بالى من اللى انت قولت عليه ممكن الموضوع مكرر بس كل واحد بيحسه بطريقته

زهور الامل يقول...

ليه الحزن ده كله
بالعكس انتي ملاك ولازم تفضلي ملاك علشان الملاك هو اللي بيفوز في الاخر بس وانتي ملاك ماتسلميش ثقتك لاي حد وخليكي حزرة جدا

واحساسك عالي جدا وكله شجن

تحياتي

سندريلا يقول...

زهور الامل/ تحياتى لكى ولمروك مدونتى اول مره ويارب مش تكون الاخيره اكيد ليمكن ان الواحد يسلم مره تانيه لحد ميستهلش بس الحزر الذياده ممكن يضيع ناس ممكن تكون كويسه ممكن

الحــ ــزين يقول...

الحــ ــزين

أنا جيت علشان أقولك يارب تكونى ديما سعيدة وتلاقى حياة مستقرة

دومتى مبدعة
تذكرينى

الحــ ــزين

(حلـم) يقول...

اشكر مرورك


بوست يصرخ بالاهات



بالوداع



اتمنى لقاء افضل


دمتى دنيا طيبة


حلم

سندريلا يقول...

الحزين/ اكيد انا فكراك وميرسى ليك ولذوقك كتير


تحياتى لك

سندريلا يقول...

حلم/ انا كمان سعيده بوجوده ويارب الكل يعيش فدنيا سعيده وطيبه

تحياتى