BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الجمعة، 31 يوليو 2009

اتسألني ان كنت اهواك...!!!!!


اتسألني ان كنت اهواك...!!!!!


دق قلبي عند رؤياك


وطار كالفراشة معلنا هواك...


ناسيا الالم الحب ناسيا الهلاك


وتسألني ان كنت اهواك!!!!!!!!!!


وعدت حبي لغيرك لن يكون


حياتي ملكك حتى اخر الكون


وتسألني ان كنت اهواك!!!!!!!!!


حطمت لاجلك كل القوانين


اتذكرك دائما بكل شوق و حنين


عيوني اسيرة نظراتك من سنين



وتسألني ان كنت اهواك!!!!!!!!!

الان اكره هواك


ظننتك خائف على قلبك ان انساه


عندما اكتشفت انك تقيس مقدار حبي لهواه



لتبدأ بعد ذالك بخط سطور الامي بخط اجمل كلمات المعاناة


يا الهي ..



هو يسألني ان كنت اهواه


وانا اسألك متى سأنساه

9 التعليقات:

زهور الامل يقول...

ازيك سيندريلا

انا قرات البوست اكتر من مرة
عجبتني اوي كلماتك وكمان القافية بتاعتك

بس زعلت اوي في اخر البوست لما عرفت انه بيقيس مقدار حبك بمقدار هواه
بس هو برضو اكيد خايف انك تنسيه مادام عايزك تحبيه بقدر حبه ليكي

البوست اكتر من رائع

دومتي مبدعة وتسلم ايدك

تحياتي

سندريلا يقول...

زهور الامل/صديقنى بقى دلوفتى كل واحد بيفكر يحب وبيفكر كمان فيوم الفراق لانه مكتوب فلازم نخاف كل طرف منا بيكون بيحب بحزر عشان كده بيقيس مقدار حبه لانه خايف

تحياتى لكى

الحــ ــزين يقول...

الحــ ــزين

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

إنتى ايه !!!!!

بجد إنتى ايه زينا كده ولا..!!
هههههههههههههه

سامحينى أنا مش قاصدى حاجة غير انك حد جميل أوى وحساس أوى وخصران اللى مش بيحس بقلبك أه والله هو اللى خسران أكيد ربنا يوفقك دومتى بكل خير

هو لسه بيسأل معندهوش حق ولا إحساس
هههههه

الحــ ــزين

سندريلا يقول...

الحزين/انا سندريلا واكيد بشر زيكم وليا قلب بيحب وينحب وبينجرح ممكن من الاختيار الخطاء للاسف بس اكيد ربنا بيعين لكل واحد ونيته حاجه زيه يامنله ويحبه ومش يخسره

تحياتى لك وسعيده لمرورك

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم


الله الله الله الله

على رقة كلماتك وعذوبتها بجد هايله قووووووووووووووووووووووووووووى

تسلم ايديكى ياقمرايا

ربنا يسعدك يارب

وكل سنه وانتى طيبه
اختك

انوسه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

بس تعرفى بجد صعب اننا نسا حد حبينه قووى من كل قلوبنا ياقمر

دايما مافيش حد بيقدر قيمة الانسان اللى معاه غير لما يروح منه
واتحداكى ان قدرتى

تحياتى

هههههههههههههههههههههههههههه

سندريلا يقول...

عاشقه الاحزان/ وانتى طيبه ياقمر ويبلغك رمضان يارب العالمين انا وانتى وكل المسلمين

اكيد محدش بيحس بحد بيحبه الا لما بيسيه بس انا اتحداكى وانسى بس مش نهائيا لانه هيكون حتى فبالىمجرد ذكرى


تحياتى لكى

(حلـم) يقول...

اشكر مرورك


والؤل عن استمرار الهوا يعني بقاءة


والسؤل عن متي ستسية اضا يعني بقاءة

اما الحب يختلف من اهل المدن والبداوة والريف بالرغم الحب واحد ولكن الاختلاف في تناولة..

فالحب عند البدو واهل الريف الفلاحين خصب لان المصالح غير موجودة لانهم يعشون علي البساطة


بعكس المدون تكبر الشروط والاحلام والخوف من بكرة فيكون الجنوح للحب كمشروع يكفل اليسطرة علي الخوف من بكرة


ولكن الحب حب

وحب المصلحة ليس حب وانما مصلحة


وامصلحة لايوجد فيها حب يوجد فيها ربح وخسارة


اتمنى تواصلك

سندريلا يقول...

حلم/اكيد باذن الله التواصل دايم بنا بس مش فى قرق فى الحب بين البدو والريف والمدن الفرق فى الشخصيات لان البشر واحده فكل مكان يعنى فى حب مصلحه فى البدو والريف والمدن المشكله بقت فى البشر مش فى الاماكن ويارب نلاقى الحب بجد اتمنى ويكون من غير مصلحه او طمع


تحياتى